Meta tag-urile „title” si „description” sunt etichete html care se folosesc in partea de „head” a paginilor web.
Acestea nu sunt vizibile in continutul site-ului, dar au un rol important pentru motoarele de cautare si mai ales pentru felul in care sunt afisate rezultatele unei cautari.
Cand se afiseaza rezultatul unei cautari, tag-urile „title” si „description” sunt afisate, in aceasta ordine, unele sub altele( a se vedea imaginea de mai jos) si practic ele sunt responsabile de impactul primar al site-ului asupra vizitatorilor, precum si de decizia acestora de a intra sau nu pe site-ul dumneavoastra.
Meta tag TITLE
Continutul meta tag-ului „title” formeaza titlul paginii web.
Lungimea recomandata este de 70 caractere. Afisarea titlului va fi trunchiata daca se depasesc cele 70 de caractere.
Titlul trebuie sa fie relevant pentru pagina respectiva.
Meta tag DESCRIPTION
Meta tag-ul „description” este un element html care se foloseste pentru a descrie pe scurt continutul paginii web. Acesta apare in rezultatul cautarii sub titlu.
Lungimea acestuia poate fi oricat, dar motoarele de cautare ii scurteaza lungimea la 160 de caractere. De aceea se recomanda ca lungimea meta tagului descriere sa nu depaseasca 160 de caractere.
In cazul in care nu se foloseste acest meta tag, motoarele de cautare vor folosi ca descriere a site-ului primul text intalnit in pagina. De mentionat ca afisarea unei pagini web se face de la stanga la dreapta si de sus in jos.
Cu toate ca Google a anuntat ca algoritmul sau, care calculeaza pozitia unui site in rezultatul unei cautari, nu tine cont de acest meta tag (eu personal ma indoiesc de acest lucru), meta tag-ul „description”, asa cum spuneam la inceputul articolului, este foarte important datorita impactului pe care-l are asupra utilizatorului. Il poate detetermina sau nu sa intre pe site-ul dumneavoastra.
Ori daca, sa spunem ca, Google nu tine cont de continutul meta tagul-ului „description” cu siguranta va tine cont de click-ul facut de utilizator.
Nu se pot posta comentarii.